Pagina's

25 oktober 2013

See you very soon!

Hi guys! Ik heb niet zo heel goed nieuws helaas.. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Bij deze kondig ik een pauze aan. Ja, je las het inderdaad goed, ik ga een tijdje stoppen met bloggen. Ik weet helemaal niet voor hoelang hoor, misschien ben ik over twee weken al wel weer terug,wie zal het zeggen? Als je mijn reden wil weten waarom ik pauze neem, lees dan even verder!


Het klinkt misschien allemaal heel serieus enzo, maar je moet het meer zien als een kleine pauze. Ik weet niet eens voor hoelang. Ik heb het in ieder geval heel erg druk met school. Volgende week heb ik toetsweek en ik kan dan gewoon even geen andere dingen aan mijn hoofd hebben, dat zorgt alleen maar voor afleiding. November is verder sowieso al een drukke maand, vooral in de weekenden. Ik kan daardoor niet regelmatig artikelen online plaatsen en daarom heb ik ervoor gekozen om een pauze te nemen zodat ik goed vooruit kan werken. Dan kan ik veel artikelen schrijven en dan komen die over een tijdje gewoon om de dag ofzo online. Leek mij een iets beter plan!

Misschien ben ik over twee weken alweer terug, maar het kan ook langer duren, ik kan het niet met zekerheid zeggen! Ik hoop in ieder geval dat jullie er een klein beetje begrip voor hebben, school gaat nou eenmaal voor (sorry). Ik ga volgende week gewoon even knallen met mijn toetsen en dan komt het hopelijk helemaal goed (: 

Ik zeg, tot heeel snel! 

Veel liefs,
Anne

3 opmerkingen: