Pagina's

13 oktober 2013

Q&A a day



Misschien heb je er al weleens van gehoord: Q&A a day. Nee? Dan wordt dat hoog tijd! Dit is namelijk echt een ontzettend leuk boekje over je eigen persoonlijkheid en het is ook een terugblik op de afgelopen jaren. Klinkt leuk toch? 



Wat is een Q&A a day nou eigenlijk? Zoals het op het boekje wordt uitgelegd:

En voor de mensen die niet zo goed in Engels zijn (geeft niks, hier zit er nog zo een), zal ik het nog eventjes uitleggen. Een Q&A a day is een boekje waarin vragen staan. Voor elke dag is er 1 vraag en dat vijf jaar lang. Als je dus elke dag een vraag invult, kun je op een gegeven moment kijken wat je de jaren daarvoor hebt ingevuld en of je verandert bent. Ik vind dat echt heel interessant en het is ook heel erg leuk om elke dag weer een vraag in te mogen vullen. De vragen kunnen heel simpel zijn, bijvoorbeeld 'Are you hungry?' Maar ze kunnen ook wat dieper gaan, zoals 'Can people change?'


Hoe het er vanbinnen uitziet: 


Het heeft een beetje een mysterieuze uitstraling, dit boekje is ook in Potterstyle. Ik heb geprobeerd om te zoeken of er ook nog een normale stijl was, maar die heb ik niet kunnen vinden. 

En als kers op de taart, de gouden bladzijdes!


Ik vind dit echt een ontzettend leuk boekje! Ik heb hem gekocht bij bol.com, daar is hij te koop voor €12,99.

Was jij al bekend met de Q&A a day? 

Liefs,
Anne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten