Pagina's

7 november 2012

Review Safari 68


Al een hele tijd geleden kocht ik deze nagellak op de markt bij ons in het dorp. Het is dan zo'n speciale dag, waarop er verschillende activiteiten te doen zijn, artiesten optreden en dus ook de straten vol staan met schattige kraampjes. Ik kan het het nooit laten om even snel een kijkje te nemen, want zoveel goedkope, leuke dingetjes kan ik natuurlijk niet laten staan. Ik koos voor een nieuw lakje, en dan voor de Safari, want voor zover ik weet zijn die niet in de winkels te koop, alleen op internet. Het jaar daarvoor had ik er ook al 3 van Safari gekocht voor een lage prijs, en die bevielen me best goed. 





Het grootste pluspunt is de kleur. Het is een beetje turquoise-groen achtig, mijn favoriet. Omdat ik een beetje een getinte huid heb, staat dat best mooi, maar ik denk dat het bij een lichte huid ook heel goed kan staan. Er zit een beetje een goude shimmer in de lak, dus als je je nagels in het licht houdt, komt die ook tevoorschijn. 


Het lakken zelf vind ik toch een beetje tegenvallen. Aan het kwastje zal het niet liggen, want die is niet te dik en niet te dun, gewoon een fijnlakkend en goed vast te houden kwastje. Maar het duurt best lang voordat de nagellak is opgedroogd en voor ongeduldige mensen zoals ik is dat al een groot minpunt. De nagellak dekt wel heel goed, maar voor een ultieme glans en kleur zou ik er toch twee laagjes overheen doen. 


Alles bij elkaar vind ik deze nagellak heel fijn, net als de andere lakjes van Safari. En dat voor €1,50, not bad

Heb jij al eerder een Safari lakje geprobeerd? En wat vond je ervan? Laat het me weten in de comments! 

Liefs,
Anne 




1 opmerking: