Pagina's

6 september 2012

Introductie: Catrice Cucuba


Ik was een beetje aan het rondneuzen op sites van Catrice, Essence, Herôme en nog wat andere make-up merken. Ik zag bij Catrice dat er een nieuwe make-up lijn is, genaamd Cucuba. Deze is geïnspireerd op Cuba (ofcourse) en de jaren '50. De producten die bij deze lijn horen zijn o.a. pigment oogschaduw, eyeliner, lipstick, een bronzer en nagellak. Dit alles in verschillende tinten, zoals warmbruin, brons, mosterdgeel, helder koraal en zacht mintgroen.


Let's start met een klein introductiefilmpje! 
Zo, nu weet je al een beetje wat je kunt verwachten. Ik ga niet op alle producten in, maar de nagellak en de lipstick spraken me het meest aan. Die zet ik vandaag dus even in de spotlights. 

De lipstick heb je in twee verschillende kleuren. 
Nummer 1 heet Salsa Cubana en is een lichte roze, zomerse kleur (links).
Nummer 2 heet Be All Smiles en heeft een bronzen kleur (rechts). 



Vervolgens gaan we verder met de nagellak, die 5 verschillende kleuren bevat. 




1. Sunny Side: een mosterdgele kleur


2. Reggaeton:  een warmbruine kleur



3. Salsa Cubana:  een heldere, korale kleur (dezelfde als de lipstick)



4. Havana Drum: een bronzen kleur




5. Take It Mint: een mintgroene kleur.


Wil je meer weten of ben je benieuwd naar de andere producten uit deze collectie? Ga dan naar deze site. Wat ook handig is, is een handleiding om te zien hoe je de make-up moet aanbrengen om de perfecte Cuba-look te krijgen. De handleiding vindt je hier

Succes! 













1 opmerking:

  1. Ik vind het een leuke limited edition. Heb zelf ook een aantal producten ervan gekocht.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen